úterý 13. prosince 2022

Nový web xKatalog.info - On-line katalog firem, živnostníků a služeb.

 Ahoj, tak se po hóódně dlouhé době můžu pochlubit novým soukromým projektem. Vždycky jsem chtěl mít vlastní katalog firem. Ať už protože mne štvalo jak to jinde funguje, nebo jak mi neustále někdo nabízí registraci do katalogů za peníze. Navíc podle všech údajů, už katalogy nemají na SEO žádný vliv a nemá smysl se do nich registrovat. Tak prostě nastal čas založit si vlastní katalog firem. Mám to jako webík na testování PHP a Wordpressu. Zároveň toho využiju jako takového SEO testu jak to tedy s těmi katalogy firem je. Předem upozorňuju, není to žádný zázrak, je to hodně neučesané a hodně tam toho nefunguje. Mobilní verzi jsem vlastně ještě ani neviděl. Každopádně na to, že jsem na tom začal ve chvílích volna v neděli odpoledne to docela jde 😀. Jo akdyby jste někdo měl zájem o přidání firmy do katalogu, tak dejte vědět. Zatím je tam jen pár známých, co se nechali ukecat 😀.

Odkaz na web: https://xkatalog.info/

xkatalog


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím slušně a k věci. Konkurence atp nechť si založí vlastní blog ;D.