pondělí 4. března 2024

Aktualizace webu nove-heslo.cz - Generátor hesel

 Ahoj, tak po strááááášně dlouhé době, jsem se odvážil pustit do aplikací, které vytvářím. Přes víkend jsem spustil úplně nový web pro https://www.nove-heslo.cz/

I když je vizuál, hodně podobný původní verzi, tak nezůstal kámen na kameni. Celý systém je přepsaný do úplně jiného programovacího jazyka. Systém je cca 5x rychlejší a zároveň je mnohem jednodušší na správu obsahu. Systém už umí uložit nastavení do databáze a je tedy jednodušší pro lidi, kteří pravidelně generují hesla.
Kdyby někoho zajímali detaily, tak jako nosný systém je použitý Wordpress (jo já vim nemám ho rád). Vytvořil jsem úplně od začátku vlastní šablonu, připravil ovládací logiku pro generátor jako plugin a celé je to postavené na PHP 8.2. A ano je to docela záhul na hlavu, říct si po těch letech s VB . NET, že změním lokál a začnu cvakat jinak.
Pár detailů o generátoru hesel:
První záloha, kterou jsem našel je z 16.7.2018 😀😀.
Celkový počet vygenerovaných hesel k 4.3.2024 je: 1 526 417 kusů.
Tak to je asi vše, díky a fajn den 😊.
Jo a nepoměňte jít an web https://www.nove-heslo.cz



Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím slušně a k věci. Konkurence atp nechť si založí vlastní blog ;D.